joi, 22 mai 2008




















4 comentarii:

Anonim spunea...

Un show de exceptie, am fost prezent al acest eveniment,si am constatat ca din punct de vedere calitativ este un salt imens. Artistul "Stancel Silvan" a dat dovada de un inalt profesionalism muzical departe de multi altii care se aud in difuzoarele noastre, muzica de calitate, show de calitate, management de calitate, prezentare de calitate, afise de calitate, si un....public tot mai de calitate. Impresionant pentru Alba Iulia. UN CD sau chiar DVD cu imagini marca Stancel Silvan ESTE ASTEPTAT. E clar AVEM UN ARTIST.

Anonim spunea...

Intradevar un spectacol extraordinar. Ar trebui organizate mai des astfel de evenimente si in felul acesta poate publicul va fi din ce in ce mai numeros si va deveni interesat de muzica buna si de spectacolele de calitate. Si cum ziceam: un spectacol extraordinar!!!

coral spunea...

Felicitari initiatorului acestui eveniment ! ...si mult succes mai departe. Mi-as dori sa mai vad asa ceva. Mie una mi-a placut mult ce-am auzit si ce-am vazut vineri seara la Casa de Cultura a Studentilor....Si, judecand dupa reactia publicului,..cred ca nu numai mie. Deci, exista cultura vie in Alba Iulia, exista artisti valorosi care merita ascultati si e bine ca s-au gasit institutiile care sa-i sprijine. O bila rosie pt. Primarie si Consiliu, implicarea lor e o chestiune laudabila.

Rareș Dădârlat spunea...

Din pacate nu am putut lua parte la aceasta prima editie, dar va transmit toate cele bune si succes in continuare!
O sa fac tot posibilul sa asist la editiile ce, cu siguranta, vor urma!

Carpe Diem